Zmiany Regulaminu Fitness Club Imperium oraz Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną2022-10-12
Drodzy Klienci!
Na początku bieżącego roku wprowadziliśmy szereg zmian organizacyjnych w Fitness Club Imperium. Oferta naszego Klubu została uproszczona, m.in. poprzez wprowadzenie nowych rodzajów karnetów oraz możliwość bezpiecznego i wygodnego regulowania płatności poprzez system automatycznych płatności Espago.
W związku z rozwojem Klubu, a także w odpowiedzi na Państwa sugestie wprowadziliśmy kolejne zmiany w Regulaminie Fitness Club Imperium oraz Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną. Wprowadzone zmiany wynikają ze zmian organizacyjnych oraz konieczności doprecyzowania przyjętych rozwiązań w Klubie. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, oferta Klubu poszerzona została o nowy rodzaj karnetu - Happy Hours 1.0, a także m.in. zmianie uległy zasady zawieszania karnetów oraz skrócony został okres wypowiedzenia umów zawartych na czas nieokreślony.
Wobec powyższego uprzejmie prosimy o zapoznanie się, z przesłanymi w załączniku Regulaminami. Dokumenty dostępne są również na stronie internetowej Klubu pod adresem http://club-imperium.pl/ oraz w Recepcji Klubu.
Regulaminy w zmienionym kształcie obowiązywać będą od dnia 1 listopada 2022 roku.
- Jakie zmiany wprowadzone zostały w dotychczas obowiązującym Regulaminie Fitness Club Imperium?
W nowym Regulaminie Fitness Club Imperium wprowadzono następujące zmiany:
- W związku ze zmianami organizacyjnymi, zmianie uległa forma prawna prowadzonej przez właściciela Klubu działalności, aktualnie podmiotem prowadzącym Klub jest Fitness Club Imperium spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Otwocku, przy ul. Hugona Kołłątaja 46, 05-402 Otwock, NIP: 5322096706, REGON: 520944307, KRS: 0000943711 (zwana dalej jako: „Spółka”).
- W Regulaminie wskazany został aktualny adres Klubu:
- dotychczasowy adres to ul. Hugona Kołłątaja 48, 05-402 Otwock,
- aktualny adres to ul. Hugona Kołłątaja 46, 05-402 Otwock.
- Oferta Klubu poszerzona została o nowy rodzaj karnetu – Karnet Happy Hours 1.0 – karnet uprawnia do korzystania bez ograniczeń z usług Klubu (poza usługami dodatkowo płatnymi, których cennik dostępny jest w Recepcji Klubu) z zastrzeżeniem, iż wejście do Klubu musi nastąpić od otwarcia Klubu do godziny 16:00 lub od godziny 21.00 do zamknięcia Klubu, co oznacza, że Karnet Happy Hours 1.0 nie uprawnia do wejścia do Klubu od godziny 16.00 do 21.00. Opłaty z tytułu zakupu tego karnetu, mogą być wnoszone gotówką lub bezgotówkowo (kartą płatniczą) w Recepcji Klubu.
- Zmianie uległy postanowienia dotyczące:
- zasad korzystania z zajęć zorganizowanych i skutków nieodwołania obecności na zajęciach - zgodnie z nowymi zasadami, dwukrotna nieobecność na zajęciach grupowych w okresie 21 dni, mimo zarezerwowania miejsca bez wcześniejszego odwołania rezerwacji, skutkuje zablokowaniem możliwości dokonania rezerwacji na zajęcia zorganizowane przez 7 dni, od dnia wprowadzenia blokady. W takiej sytuacji, możecie Państwo zarezerwować miejsce na zajęcia zorganizowane wyłącznie w recepcji Klubu, najwcześniej na 30 minut przed rozpoczęciem zajęć, w których chcecie uczestniczyć.Imperium Fitness Club zastrzega sobie prawo do odwołania Zajęć zorganizowanych jeżeli liczba zarejestrowanych Klientów na zajęcia jest mniejsza niż:
sala fitness :
-
zajęcia poranne 6 osób, zajęcia popołudniowe - 12 osób
-
sala cross - 6 osób - zajęcia poranne oraz zajęcia popołudniowe
Weekendy:
-
sala fitness: 12 osób
-
sala cross: 6 osób
-
- zasad zawieszania karnetów – będziecie mogli Państwo dokonać zawieszenia karnetu na czas nieokreślony, siedmiokrotnie w okresie obowiązywania umowy na łączny okres 28 dni w danym roku kalendarzowym,
- warunków skorzystania z usługi Pierwsze wejście gratis – do skorzystania z tej usługi uprawniona będzie osoba, który korzysta z usług świadczonych w Klubie po raz pierwszy lub osoba, która ostatni raz korzystała z usług Klubu w terminie dłuższym niż ostatnie 12 miesięcy,
- zasady korzystania z szatni – w Regulaminie wskazana została informacja o obowiązku przechowywania wartościowych przedmiotów oraz pieniędzy w depozycie znajdującym się w Recepcji Klubu,
- zasad rozwiązywania Umów – m.in. skrócony został okres wypowiedzenia Umowy zawartej na czas nieokreślony (okres wypowiedzenia został skrócony z 3 mc do 2 mc).
- Jakie zmiany wprowadzone zostały w dotychczas obowiązującym Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną?
W nowym Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną wprowadzono następujące zmiany:
- W związku ze zmianami organizacyjnymi, nowy Regulamin uwzględnia zmianę formy prawnej prowadzenia przez właściciela Klubu działalności, aktualnie podmiotem prowadzącym Klub jest Fitness Club Imperium spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Otwocku, przy ul. Hugona Kołłątaja 46, 05-402 Otwock, NIP: 5322096706, REGON: 520944307, KRS: 0000943711,
- W Regulaminie wskazany został aktualny adres Klubu:
- dotychczasowy adres to ul. Hugona Kołłątaja 48, 05-402 Otwock,
- aktualny adres to ul. Hugona Kołłątaja 46, 05-402 Otwock.
- Co oznacza wprowadzenie nowych Regulaminów?
Wprowadzone zmiany mają charakter porządkowy i wynikają w zasadniczym zakresie, ze zmian organizacyjnych Klubu. Związane są z troską o zapewnienie jak najwyższego standardu świadczonych usług w Fitness Club Imperium oraz stanowią odpowiedź na Państwa sugestie dotyczące organizacji zajęć dostępnych w Klubie. Jeżeli zgadzają się Państwo z powyżej wskazanymi zmianami nie musicie Państwo podejmować żadnych działań. Natomiast, jeżeli nie wyrażacie zgody na wprowadzone zmiany w Regulaminach przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia dotychczasowej umowy, na podstawie której korzystacie z usług Klubu.
- Co mogę zrobić, jeżeli nie zgadzam się z wprowadzonymi w Regulaminach zmianami?
Jeżeli nie zgadzacie się Państwo z zaproponowanymi zmianami, przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia dotychczasowej umowy. W takiej sytuacji możecie Państwo złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu umowy zawartej z Fitness Club Imperium w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszej informacji.
Wówczas Państwa umowa zawarta na czas określony wygaśnie z końcem ostatniego dnia okresu na jaki została zawarta, a umowa zawarta na czas nieokreślony z końcem obowiązującego okresu wypowiedzenia, czyli po 3 pełnych miesiącach kalendarzowych (w przypadku, gdy złożycie Państwo wypowiedzenie w dniu 30 października 2022 r., dotychczasowa umowa zawarta na czas nieokreślony rozwiąże się z końcem 31 stycznia 2023 r.).
Pisemne oświadczenie o rozwiązaniu umowy (wzór wypowiedzenia dostępny jest w Recepcji Klubu oraz na stronie internetowej Klubu) możecie Państwo złożyć w Recepcji Klubu lub wysłać pocztą tradycyjną na adres: ul. Hugona Kołłątaja 46, 05-402 Otwock w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszej informacji.
Zachęcamy do zapoznania się z postanowieniami nowych Regulaminów:
https://club-imperium.pl/regulamin-11-2022/
https://club-imperium.pl/prywatnosc/
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Z wyrazami szacunku,
Fitness Club Imperium.
Wróć do listy