Aktualności

Zmiany Regulaminu Fitness Club Imperium2022-01-21

Informacja dla Klientów Fitness Club Imperium w  Otwocku

dot. zmiany Regulaminu Fitness Club Imperium

 

Drodzy Klienci! 

 

Początek Nowego Roku to zazwyczaj czas zmian. My również postanowiliśmy wprowadzić zmiany organizacyjne w Fitness Club Imperium. Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, uprościliśmy ofertę Klubu. Wprowadzamy nowe, dostosowane do Waszych potrzeb Karnety oraz możliwość bezpiecznego i wygodnego regulowania płatności poprzez system automatycznych płatności Espago. W związku z tym zmianie uległ dotychczas obowiązujący Regulamin Fitness Club Imperium oraz OWU. Wobec powyższego uprzejmie prosimy o zapoznanie się, z przesłanym w załączeniu nowym Regulaminem Fitness Club Imperium w Otwocku. Dokument dostępny jest również na stronie internetowej Klubu pod adresem http://club-imperium.pl/ oraz w Recepcji Klubu. Nowy Regulamin obowiązywać będzie od dnia 01 lutego 2022 roku.

 

  1. Jakie korzyści wynikają z wprowadzenia nowego Regulaminu?

 

Nowy Regulamin określa w szczególności:

  • nowe rodzaje Karnetów dostosowanych do Twoich potrzeb,
  • jasne zasady zawierania i rozwiązywania Umów na czas określony i nieokreślony,
  • umożliwienie dokonywania bezpiecznych płatności z wykorzystaniem systemu cyklicznych płatności Espago,

Dodatkowo:

  • wprowadzone zostały zmiany porządkowe,
  • zyskujesz dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych,
  • dowiesz się więcej o trybie składania reklamacji oraz zgłaszania innych roszczeń.

 

  1. Jakie Karnety będą teraz dostępne w Klubie?

 

W Klubie obowiązywać będą następujące rodzaje Karnetów:

  1. Karnety na czas nieokreślony (Umowa z Klubem zawierana jest na czas nieokreślony, płatność dokonywana będzie z wykorzystaniem systemu cyklicznych płatności Espago),
  2. Karnety na czas określony (Umowa zawierana jest na czas określony tj. 30 dni, płatność w formie gotówkowej lub bezgotówkowej w Recepcji Klubu).

 

  • W ramach Karnetów na czas nieokreślony, dostępne są następujące ich rodzaje:
  1. Karnet Open - uprawniający do korzystania bez ograniczeń z usług Klubu,
  2. Karnet Happy Hours - uprawniający do korzystania bez ograniczeń z usług Klubu z wyłączeniem możliwości korzystania z usług Klubu w godzinach 16:00 – 21:00 tj. wejście do Klubu musi nastąpić - od godziny otwarcia Klubu, jednak nie później niż przed godziną 16:00 i nie wcześniej niż o godzinie 21 :00,
  3. Karnet Happy Hours Student – uprawniający osoby, które nie ukończyły 26 roku życia do korzystania bez ograniczeń z usług Klubu z wyłączeniem możliwości korzystania z usług Klubu w godzinach 16:00 – 21:00 tj. wejście do Klubu musi nastąpić - od godziny otwarcia Klubu, jednak nie później niż przed godziną 16:00 i nie wcześniej niż o godzinie 21 :00.

 

  • W ramach Karnetów na czas określony, dostępne są następujące ich rodzaje:
  1. Karnet Bez zobowiązań – uprawniający do korzystania bez ograniczeń z usług Klubu przez okres 30 dni,
  2. Karnet Pole Dance - uprawniający do korzystania bez ograniczeń z usług Klubu przez okres 30 dni z zastrzeżeniem, iż aktywacja Karnetu może nastąpić wyłącznie 1 dnia miesiąca. Klient w okresie ważności Karnetu ma zagwarantowany udział w Zajęciach zorganizowanych Pole Dance .

 

  1. Co oznacza dla Ciebie wprowadzenie nowego Regulaminu?

 

W związku ze zmianą oferty usług świadczonych w Klubie, konieczne będzie rozwiązanie dotychczasowej Umowy zawartej z Klubem i podpisanie nowej Umowy (wybór nowego Karnetu).

 

Nową Umowę możesz zawrzeć w następujący sposób:

  1. poprzez wypełnienie i złożenie podpisu na formularzu Umowy w Recepcji Klubu,
  2. z wykorzystaniem formularza dostępnego w portalu Strefa Klubowicza w ramach sprzedaży on-line, w tym przypadku potwierdzenie zawarcia Umowy zostanie przesłane na adres e-mail wskazany przez Ciebie w formularzu Umowy.

 

Uwaga! Jeżeli dokonasz płatności z tytułu pierwszej Umowy dotyczącej Karnetów na czas nieokreślony za pośrednictwem Strefy Klubowicza, otrzymasz jednorazowy rabat w wysokości 15 %.

 

  1. W jaki sposób mogę rozwiązać dotychczasową Umowę?

 

Zmiana Umowy i korzystanie z nowej oferty Klubu uzależnione jest od rodzaju i terminu obowiązywania Twojej dotychczasowej Umowy.

 

  1. Jeżeli zawarłeś z Fitness Club Imperium Umowę bez Zobowiązań, masz następujące możliwości:
  2. Możesz rozwiązać dotychczasową Umowę z Klubem za porozumieniem stron, wówczas Twoja dotychczasowa Umowa przestanie obowiązywać z końcem miesiąca kalendarzowego, a Ty możesz wybrać, nowy dogodny dla siebie Karnet i zawrzeć nową Umowę,
  3. Możesz złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu dotychczasowej Umowy z zachowaniem 2 – miesięcznego okresu wypowiedzenia (wzór wypowiedzenia jest na naszej stronie w zakładce. Twoja Umowa przestanie obowiązywać po upływie 2 pełnych miesięcy kalendarzowych (tzn. jeżeli złożysz wypowiedzenie w dniu 20 stycznia 2022 r., Twoja dotychczasowa Umowa rozwiązuje się z końcem 31 marca 2022 r.), a Ty możesz wybrać, nowy dogodny dla siebie Karnet i zawrzeć nową Umowę.

 

Na Twoją decyzję czekamy do 01 lutego 2022 roku. Skontaktuj się z nami na numer 227792323 lub e-mail club@club-imperium.pl.

 

  1. Jeżeli zawarłeś z Fitness Club Imperium Umowę na czas określony – 30 dni:
  2. Poczekaj do zakończenia okresu obowiązywania dotychczasowej Umowy na czas określony i po tym terminie wybierz dogodny dla siebie Karnet i podpisz nową Umowę.

 

 

  1. A co jeżeli nie zgadzam się na wprowadzenie nowego Regulaminu i na zawarcie nowej Umowy?

 

Jeżeli nie zgadzasz się z zaproponowanymi zmianami, masz prawo wypowiedzieć dotychczasową Umowę. W takiej sytuacji możesz złożyć oświadczenie o rozwiązaniu Umowy w związku ze zmianą Regulaminu. Wówczas Twoja Umowa na czas określonym wygasa ze skutkiem na koniec okresu ważności Karnetu, a w przypadku Umowy bez zobowiązań z końcem obowiązującego okresu wypowiedzenia, czyli po 2 pełnych miesiącach kalendarzowych (w przypadku, gdy złożysz wypowiedzenie w dniu 25 stycznia 2022 r., Twoja dotychczasowa Umowa rozwiązuje się z końcem 31 marca 2022 r.). Pisemne oświadczenie
o rozwiązaniu Umowy  (wzór wypowiedzenia jest na naszej stronie w zakładce możesz złożyć w Recepcji Klubu lub wysłać pocztą tradycyjną na adres: ul. Hugona Kołłątaja 48, 05-402 Otwock.

 Drodzy Klienci! Powyższe zmiany związane są z troską o zapewnienie jak najwyższego standardu świadczonych usług w Fitness Club Imperium. Wierzymy, że zmiany są potrzebne i spotkają się z Waszym zrozumieniem.

 Zachęcamy do zapoznania się z postanowieniami nowego Regulaminu (strona www klubu).

 

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości pozostajemy do Waszej dyspozycji.

Wróć do listy
Pobierz aplikację mobilną